گزارش روز: سفر کریس به نیویورک برای دفاع از نامزدش
 
Real Madrid

این روزها نامزد کریس در نیویورک روزهای سختی را پشت سرمی گذارد و به خاطر آزار واذیت های یکی ازهوادارانش به شدت ترسیده و کار به جایی کشیده که حتی از نیروهای پلیس، درخواست محافظ کرده بود. البته این اولین بار و آخرین باری نیست که چنین مشکلی برای یک چهره سلبریتی پیش می آید که با خشم یک طرفدار عصبانی مواجه شود

خوشبختانه سفر  کریس به نیویورک، باعث شد تا این ماجرا فراموش شود و خود کریس هم کمی بعد از دیدار با نامزدش چندین عکس از دیدار با دوستان مشترکشان در نیویورک و صرف یک وعده شام دوستانه در رستورانی در نیویورک را در شبکه اجتماعی توئیتر قرار داد.

اما گویا ماجرایی که برای ایرینا پیش آمده، ماجرای وحشتناکی بوده. طبق گزارش منتشره در نیویورک پست، تعقیب و گریز این هوادار از دو سال پیش شروع شده؛ در طول این مدت ایرینا دوبار از مردی که بارها در مقابل در خانه اش در نیویورک انتظار او را می کشیده شکایت کرده و حتی به زور او را از مقابل خانه اش دور کرده.

پارسال وقتی طوفان سندی آمریکا را در نوردید، این مرد ناشناس، با توجه به آسیب هایی که به ساختمان ایرینا در محله وست ویلیج نیویورک وارد شده بود، حتی توانسته بود وارد ساختمان او شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ایرینا در آن زمان در خانه اش بود و بلافاصله بعد از اطلاع از حضور این مرد مزاحم از خانه فرار کرد و به نیروهای پلیس زنگ زد ولی پلیس به موقع نرسید تا بتواند این مرد را دستگیر کند و او قبل از رسیدن افسران پلیس فرار کرده بود.

البته شناسایی این مرد با توجه به بازبینی فیلم های دوربین های فیلمبرداری امنیتی ساختمان آسان تر بود و ایرینا با اتکا به این فیلم ها و البته ارائه هدایا، گلها و سایر وسایلی که این طرفدار مزاحم برایش می فرستاد، از او شکایت کرد.

یکشنبه هفته گذشته همسایه های ایرینا و کارگران ساختمانی که او در آن زندگی می کند، به ایرینا خبر دادند که این فرد مزاحم دوباره در این منطقه و دراطراف خانه پرسه می زده ؛ اما این بار به ساختمان نزدیک نشده. به همین خاطر ایرینا دوباره با پلیس تماس گرفت و شکایت جدیدی را تنظیم کرد و خواست تا این فرد از ساختمانشان دور شود. طبق گزارش منتشره در رسانه های خبری، ایرینا به شدت ترسیده بود و یکی از شاهدان عینی درتشریح حال و روز ایرینا در آن لحظات گفت:« ایرنا دائما از پله ها بالا و پائین می رفت و پای تلفن به یکی از دوستانش توضیح می داد که یک مزاحم دارد که دوباره درنزدیکی ساختمانش پیدایش شده.هیچ وقت تاحالا او را این طوری ندیده بودم که اینگونه رفتار کند. حتی وقتی ماجرا را تعریف می کرد هم نمی توانست صدایش را پائین بیاورد. من حتی سعی کردم تا او را به گوشه ای ببرم تا به او بگویم که در داخل یک مغازه جای مناسبی برای صحبت کردن دراین باره نیست ولی نشد.»

طبق گزارش منتشره در نیویورک پست، ایرینا به شدت ترسیده و هرزمان که وارد خانه اش در نیویورک می شود، کمی قایم می شود و مملو از ترس است که مبدا آن فرد مزاحم دوباره در خانه اش باشد ولی حالا باسفر کریس به نیویورک، آن مرد مزاحم رفته و ایرینا شادی اش را درکنار نامزدش بازیافته.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 974
بازدید کل : 220129
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس